Blogia
Blog de Jordi Sequero per FT

Vols viure una altra vida?

Vols viure una altra vida?

Si penses "M'agradaria tenir una altra feina", "si fos més alt...", "què faria si tornès a ser solter?", etc.

Doncs ja hi ha solució. Encara que, això sí, de manera virtual. Pots començar una nova vida a Second Life.

Aquest és un món virtual 3D creat per Linden lab i fundat per Philip Rosedale i està distribuit en una amplia xarxa de servidirs i que pot ésser jugat a través d'Internet proporcionant als seus usuaris o "residents" eines per modificar el món i participar en la seva economia "virtual".

Què, t'animes?

2 comentarios

mnovoam -

Doncs jo ho vaig provar i en vaig sortir als tres minuts perquè em va penjar el portàtil. Quan el vaig tornar a engegar Windows em va comunicar que "el sistema s'ha recuperat d'un error greu". Aiiii! Quina por.

ltoda -

No l'he provat..algú ho ha fet? em xoca que es reprodueixi allí l'economia d'aqui.. o sigui que si vols tenir una casa o un terreny has de pagar amb diners reals, no virtuals...
està molt de moda, i és molt cool per les empreses de tenir-hi una seu... es tornarà una plataforma publicitària més?